våran Lördag

Ja, André började sin dag vid 12. Nikita tog en liten nap brevid pappa en stund också, och dom vakna ungefär samtidigt. Mina finaste, dom mest värdefulla i mitt liv ♥


Vi fick åka hem till kallesson och angelica för att tvätta, Nikita har inga rena kläder i 62, och 56 börjar bli vädligt tajt. Men det gick, så länge det var hms bodysar. Lindex är väldit mycket kortare har jag märkt!

Nikita som vanligt ville bara va hos mig. Inte ens 1 minut tog de innan hon börja gnälla när angelica tog henne. Fast hon var också trött och hungrig när vi kom dit, som vanligt :) Nikita är riktigt mammig, så ingen får hålla henne längre stunder innan hon vill tillbaka till mig, ibland funkar inte ens pappa! Känns som alla tänker att jag lärt henne tidigt att så fort du inte är hos mamma ska du skrika så du får komma tillbaka till mamma igen. Jag är nästan lika beroende av henne som hon är av mig. Undra om jag någonsin kommer klara av att lämna ifrån mig henne? Det dröjer nog eftersom jag får världens ångest och känner mig tom och naken om jag bara ska ner i tvättstugan 2 min eller springa över till statoil. Ja, jag springer dit ;)

Såhär blev avtrycken på Nikitas händer och fötter, jag blev nöjd :)



Och Nikita när hon sitter och tittar på tvn. Idag funkade babysitten lite längre än 2 minuter iaf. Tur de för den va dyr, och jag såg den på blocket för 150 :- ca 1 vecka efter vi köpt den. Men jag fick en ny iaf :)


En uttråkad bebis som hellre vill leka med mamma än tvn.


Ännu en kväll då Nikita inte ville sova. Men ikväll hade hon inte så mycket  val. La henne i sängen 19.40 efter blöjbyte och mat. Hon såg inte ett dugg trött ut, men det tror jag nog hon var. Hon skrek hela tiden till kl. 20 då gav hon upp och somnade istället. Min lilla fis. Men jag har hellre dom jobbiga kvällarna nu när hon inte kan sätta sig upp än senare när hon blir äldre. För förr eller senare måste hon lära sig att sova och somna i sin säng. Men innan mamma va så hemsk fick hon iaf ett skönt bad. Nu har hon börjat plaska i vattnet också, mysunge!

Jag är lyckligast i världen, jag har den finaste mannen och den finaste dottern. Mitt liv är inget annat än perfekt!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Fina bilder!



Jag har fått 2 stycken babysitters av en vännina men dom är ju absolut inte lika fina som din! =O



Hehe, men lite mammig får man vara! =)

2010-04-11 @ 09:21:49
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, jo sant men det är mest för att folk försöker få mej att skaffa barn. Jag började få grejor för 2 år sen.....Försöka duger ju! ;D

2010-04-11 @ 12:05:52
URL: http://briadlover.blogg.se/
Fru Evelina Skrev:

Sötaste Nikita!! Älskar den översta bilden, så mysigt de har det :-)

Håller med om att lindex bodysar är mkt mindre, men de har ju mkt fint så man får väl köpa en storlek större istället hehe...



KRAM

2010-04-11 @ 19:54:41
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: