Trött!

Idag vakna Nikita vid 7.00 först. Jag var halvdöd då så mig fick hon inte liv i så hon somna om och vakna igen vid 8.00, sen låg jag och Nikita och halvsov till 9.00 då gick vi upp :) Inte lätt när man har en dotter som skämmer bort en med sömn :)

Men det var inte lätt att somna om, för hon ligger och sparkas och fäktar med armarna, vet inte hur många smällar jag fick i ansiktet av henne, hon rev mig också flera gånger! Förstår inte, jag klipper hennes naglar typ 2 gånger i veckan men ändå växer dom som ogräs! Mammas naglar kanske? :)

Nu ligger en trött tjej i vagnen och är nära på att somna, men saken som hänger ner är lite för intressant för att somna ifrån, skruttunge!


Igårkväll hör jag hur hon snuttar på någonting, så var tvungen o gå fram med kameran o kolla eftersom det är kolsvart där, hon ligger och tuttar fast på ingenting :) Just här ligger hon och sträcker på sig, hon vaknade kort efter och var hungrig :)



Nu har jag saknat denna body, så idag inviger vi storlek 68, och den sitter väldigt bra! Lindex är verkligen små i storlekarna för 62 är fortfarande lite stort!


Morgonmys, trött, men såå lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: