Trött tjej!

Idag har Nikita haft en tråkig mamma som diskat 3 gånger, dammsugit lite och plockat och Nikita fick under tiden sova och titta på tv. Blev inte så mycket lek idag, men lite blev det såklart! Idag när vi satt och läste så tog hon på boken flera gånger, så sött!

Hon har nog varit rätt uttråkad idag så hon har sovit rätt mycket. Och vid 18 bestämmde hon sig för att sova igen, men det fick hon inte eftersom hon ska sova mellan 19.30 - 20.00, men försök få liv i henne! Jag försökte en stund, så kom jag på spjälsängen, och jo ungen slår upp ögonen stora som tefat! Där tänker inte min dotter sova!

Sen när hon skulle sova, vid 19.30 då ville hon inte sova. Hon skrek och skrek tills pappa tog upp henne och la henne vid tvn, hon ska lära sig att somna själv! Så vid 20.00 la vi oss i sängen och åt och då somna hon, hon ligger nu i våran säng, som vanligt.


Idag lyckades jag sova på mamma, haha! Men bara för några minuter för sen kom pappa hem och då vakna jag igen :)


Jag försöker få liv i en trött Nikita


Men nej jag vill inte vakna, bara om du lägger mig i min säng, då vaknar jag direkt! Vad har du emot din säng hjärtat? :)


Stumpen mys! Han ligger aldrig på min mage, han började me de när jag blev gravid, men sen när Nitro flyttade hit kelade han aldrig med mig, men idag kom han upp igen!


Min vackra stumpilump!


Stumpilumpiplump!


Roligt att ni frågat lite frågor på
frågestunden, det är bara fråga på! :)

Kommentarer
Lisa Skrev:

Åh vilka fina bilder!



Ja man måste vara en tråkig mamma ibland med.. passa på innan de blir större, för då är de typ kört :)



Hoppas att ni får en underbar dag!

Här skiner solen iaf :)

Kramar!!

2010-04-23 @ 10:32:09
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: