Stan

Idag, eller ja igår eftersom klockan är efter 00, åkte vi till stan och hälsade på Nikitas faster och farbror, Mysigt. Har knappt suttit vid datorn idag heller.

Idag vakna jag före Nikita, men bara typ 2 min. Vid 9 slog hon upp ögonen när både jag och André lämnat sängen. Och ikväll fick hon ett bad och somnade sen utan någon protest i sin säng.

Jag har varit duktig ikväll igen och städat i skåpen i köket och putsat och donat så nu har vi ett fint och rent kök :) Sabaton i hörlurarna så glömmer man bort tiden. Det är så mycket lättare att städa när jag lyssnar på sabaton:) Har även börjat med tvätten men sen vakna Nikita och ville ha mat vid 00 och jag får inte gå och lägga mig efter 00 för då är jag död på morgonen, framförallt om hon vaknar tidigare än hon brukar. Och vad gör jag då nu vid datorn? Datanörd, ja!

Nu ska jag gå och sova, fast jag knappt är trött, men det blir jag nog så fort jag lägger mig ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: