Städsöndag

Inte för min del idag, men André har varit jätte duktig och städat hela lägenheten! Till och med toan, första gången sen han flyttade hit! Jag flyttade hit när han bott här i 10 dagar så toan har jag fått städa, men idag tog André den! Min duktiga gubbe!

Nikita ville börja dagen vid 7, men det fick hon inte så hon gav upp och somna om till 10.00 istället, skönt! Nikita är så duktig, igår somna hon i sin säng, när hon ville äta nästa gång la jag tillbaka henne i sin säng, hon gnällde lite och sen somna hon sen sov hon till 5 ungefär i sin säng! Och nu ligger hon och sover i sin säng, hon somnade där också vid 12, vad stolt jag blir! Kanske hon äntligen kan somna och sova i sin säng nu! :)


Det räcker inte med en hand, så vi tar båda! :)


Nikita fick sitta en stund i bärselen. Var ju mycket skönare för ryggen när hon sitter åt det hållet :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

haha, vad bra att hon kan sova i sin säng! =D



Så söt hon är!

2010-04-25 @ 13:14:26
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: