Sovmorgon

Det var mycket bättre innan man ställde om klockan. Då sov Nikita oftast 20-09. Men nu har hon svårt att somna vid 20, hon vaknar 6-7 och somnar om efter 30 min - 1 timme. Sen sover hon till 10-12 någon gång. Som idag, vakna runt 7, vara vaken ett tag och somna om och sova till 11. Jag gick upp 10.50. Har aldrig tyckt om att man ska hålla på o ställa om klockan, men nu tycker jag ännu mindre om det! Den som kom på de med klockan hade nog inga barn, och isf inga rutiner på sina barn! Nej det var mycket bättre när hon sov 20-09, då hade jag iaf inte sovit bort halva dan.

Nikita min mysunge ligger och leker i babygymmet, finns mycket att prata med där. Både sakerna som hänger ner, tvn och nu har hon fått syn på lampan som också är rolig att prata med :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, ja det kan vara jobbigt. När jag jobbat helg så vill jag helst slänga klockan i väggen....

2010-04-12 @ 17:46:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, jag insåg precis jag läst ditt inlägg helt fel...haha, du snackar om att ställa OM klockan.. ...Förvirrad...



Jo, det jag ville....Jag ska köra ett projekt med dom jag läser hos och som läser hos mej, så jag vill veta vad din favorit mat är så kommer jag lägga ut receptet och sen länka till dej då. =)

2010-04-12 @ 20:18:34
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: