Söndag

Idag vakna min lilla tös igen vid 6. Var pigg och låg och prata och sparkades. Hennes trötta mamma ville inte gå upp så Nikita va snäll och sov vidare vid 6.30 - 7.00 någon gång. Sen sov hon till 10.10 ungefär och kort därefter gick pappa upp.

Jag och Nikita tog en liten nap i eftermiddag. Från 16.00 - 18.00 och såå skönt det var! Trodde inte jag skulle få sova först för när vi la oss i sängen såg Nikita helt plötsligt jätte pigg ut, men hon somnade 2 minuter senare :)

Mycket om sömn i bloggen senaste dagarna, haha! Men jag skriver upp de för min egen skull för att se hur mycket hon sov när hon va liten ;) Ikväll klarade inte mammahjärtat av det hjärtskärande skriket så Nikita fick ligga i våran säng så låg jag brevid så hon fick äta en stund. Men när vi legat i ca 5 min och hon fortfarande inte somnat gick jag därifrån. Det var en liten protest men när hon fick nappen blev hon tyst och somnade. Så hon somnade iaf själv, men i fel säng :)


När mamma pratar i telefon blir det bus och lek med pappa. Tills hon fick syn på den intressanta lampan :)
Mina finaste, jag älskar er!


Fina Nikita ikväll. Tradera fynd faktiskt :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Skönt att sova ju. Det behövs alltid. ;P



2010-04-12 @ 07:22:40
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, Kadri borta på livetivillavillekulla.blogg.se håller också koll på mej. Hon brukar fråga ibland hur det går. =P

2010-04-12 @ 07:32:14
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: