Snart en riktig hemma fru!

I flera dagar nu har jag fått ryck och diskat och plockat och donat här hemma. Vilket är väldigt skönt, jag älskar när jag får den energin för man trivs så mycket bättre i hemmet när det är rent! Jag tränar också varje dag för att få en mer fastare kropp. Magen vill inte riktigt försvinna, men jag känner inte att jag måste bli av med den nu utan de får ta den tid de tar! Men såhär vältränad har jag nog aldrig varit, med tanke på att jag bär Nikita hela dagarna har jag blivit jätte stark i armarna. Och jag brukar "dansa" med henne och det är jobbigt för bena :) Kommer asså få en fast rumpa till sommaren förhoppningsvis, haha!

Mina älsklingar ligger och sover och jag ska snart göra desamma. ikväll ska jag försöka att inte väcka Nikita för att ge henne mat när jag ska sova. Några kvällar i rad nu har tuttarna varit så fyllda så dom kliat och bara varit jobbiga så har jag väckt henne så hon kan tömma dom :) Eller så skyller jag på de för att få lägga henne nära mig när jag ska sova :) Jag tror inte hon kommer ha några problem att sova i sin säng hela nätter sen, det är nog jag som kommer ha svårt att sova utan henne :) haha. Och när jag var gravid ville jag absolut inte ha bebis i sängen pga plötslig spädbarnsdöd men det är mycket smidigare och ha henne i sängen eftersom hon fortfarande äter på nätterna. Och det är mycket mysigare också!

Jag har planerat att om hon fortfarande äter på nätterna när hon är 6 månader ska jag börja ge henne nappen på nätterna när hon vaknar istället. Men hon har minskat på målen så bra själv så får se om hon minskar dom ännu mer eller om jag får knuffa ut henne från fågelbot :)

Tänk att barn kan vara så underbara. Att barn kan ge så mycket lycka och glädje. Något så litet och oskyldigt. Förstå vad jag älskar att vara mamma! Så länge jag kan minnas har jag bestämmt mig för att bli världens bästa mamma, jag ska bli den mamman jag önskar att jag hade!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad duktig du är!



Haha, hon kommer säkert få ligga där så länge du vill ;D

2010-04-06 @ 07:30:09
URL: http://briadlover.blogg.se/
unique Skrev:

Va duktig du är. Bra jobbat

2010-04-06 @ 08:05:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: