Skrik och panik

Ja som vanligt vill prinsessan inte sova i sin säng på kvällarna. Förstår inte att hon varje kväll ska skrika sig till sömns. Vi var ute och åkte vid 20 och då somna hon, sen vakna hon så fort jag la ner henne i sin säng sen skrek hon i 40 minuter, fick mat, skrik 5-10 minuter till, sen kom pappa och satt brevid henne och då somna hon. Någon kväll skulle va skönt att lägga henne och hon somna istället för att skrika. Men hon somna ju till slut iaf..

Haha, jag och André sitter i soffan och myser och kollar på lyxfällan, och i reklamen sprang båda två fram till datorn, vi tog varsin väg och jag slängde mig fram sista biten så jag vann, haha! Vi måste sätt jätte roliga ut ju :)


Kommentarer
Stina Skrev:

Haha, visst är det hysteriskt med datorn!?



Lyxfällan var bra ikväll, men förr förra veckan fick paret som var med hur mycket saker som helst, vagn, bilstolar och två spjälsängar...



2010-04-29 @ 22:11:52
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Anna-Maria Skrev:

Ett tips är faktiskt att läsa den boken som jag läser..

Det funkar och jag ser framsteg varje kväll..



Hoppas lilla hjärta somna sött i natt.. Hon behöver det.. Och även ni.. ttitit

2010-04-30 @ 07:50:33
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: