Skitunge!

Nikita fick helt plötsligt för sig om att nej jag vill inte alls sova. Så hon vrider sig först så hon ligger på sidan av sängen med benen mot andré och gnäller. Jag går fram ger henne nappen och vrider tillbaka kroppen. 2 minuter senare ligger hon lika dant och gnäller. Efter 3 gången försökte jag ge henne bröstet igen, men hon ville hellre le och prata, så jag sa "Du ska sova nu gumman" Och direkt efter får jag svaret "ne". Va, du ska inte lära dig redan att käfta emot, du ska hålla med snällt och säga okej mamma jag ska sova :) Men tyckte de va så gulligt att hon gjorde ifrån sig ett läte som lät precis som ne när jag säger att hon ska sova :) Mysunge! Nu har hon somnat igen!

Kommentarer
Lisa Skrev:

hej gumman!



jo de är de jag menar.. de flesta bebisar som är nyfödda brukar se hemska ut ja :) men inte våra inte.. hihi..



ja de där bebisarna har ju en egen vilja :) och antar att det bara är början ännu..



hoppas att ni får en bra dag! och ja, Oscar har börjat vänja sig med, så dagis är nog en smart idé.. att få prata med de andra barnen där om syskon och så med..



kramar!

2010-04-15 @ 10:07:13
URL: http://fliza83.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, ja en busunge är hon iallafall! =P

Hon vet när man sätter mamma på plats. ;D

2010-04-15 @ 10:21:40
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: