Shoppingdag!

Idag vakna Nikita vid 7, jag försökte somna om men vid 7.30 gav jag upp efter smällar och sparkar efter en liten dam. vid 9 fick inte pappa sova längre heller, får inte jag sova får inte han sova ;)

sen bestämmde vi oss för att åka in till stan. Jag fick 300:- som jag fick handla vad jag ville för, dom förökade sig rätt snabbt ;) Nikita fick strumpor och världens sötaste pyamas! Hon kommer aldrig få ta av sig den! Jag har viljat ha den sen jag såg den första gången men då låg Nikita i magen och om det skulle bli en pojke kanske den var liiite för rosa. Men sen när Nikita föddes har jag letat efter den men inte hittat den, men idag såg jag den och blev överlycklig!

Vi hittade kostym, skjorta och slips till André, 300:- billigare än budgeten sagt så det var ju bra! Vi fick också slipsen på köpet! Så nu är André klar till bröllopet, och shit vad snygg han är i kostym, när han testade den stog jag där och dregla, mm vad het han är ;) haha!

Jag väntar fortfarande på den där jävla bhn jag köpte för 2-3 veckor sen som jag tänkte ha till bröllopet, har väntat på den så jag kan ta rätt mått på klänningen men jag måste snart beställa den! Så jag får väl ta måtten med en annan bh eller nått!

Nikita tröttnade på att sitta i bilen när vi skulle hem, hon skrek och skrek i 5-10 minuter sen somna hon. Tror också hon haft rätt mycket tandvärk idag för ena tander är precis innanför, det sticker upp där vid.

Ikväll ville inte Nikita sova, som vanligt. Men inte ens sitta i min famn dög så då la jag ner henne så fick hon skrika 15-20 minuter och sen somna hon. André sa efter ett tag "men ska jag ta upp henne och lägga henne på filten". "NEJ! hon ska ligga där och lära sig sova själv" fick han som argt svar tillbaka, haha :) Och så fort hon blev tyst, titta nu sover hon :)




Men hur söt kan man egetnligen bli? Jag älskar dig vackra unge!!



Idag bytte pappa elfte! blöjan sen Nikita föddes,
hon föddes den 20 Januari, nu är det den 23 april!
(Ja ni ser ju hur han håller andan ;)..)


Håller ett öga på pappa så han inte gör fel :)


Filten är perfekt som solskydd,
den är väldigt rolig o titta på när solen lyser på den :)
(Jo jag vet att hon ser fruktasvärt uttråkad ut,
tycker inte om att sitta i bilen längre!)



Glöm inte min frågestund!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad bra att det blev lite billigare! Alltid något ju! =)



Så söt hon är! =D

2010-04-24 @ 10:02:25
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

åhhh vilken söööt dress. vart köpte du den? =)

aa det är kämpigt att se, men det ger med sig, han får vara med när det är blöjbyte och sådär. så han tar det ganska bra ändå =) han har fått mycket pappa tid som jag ser är super eftersom pappa jobbat varje dag innan Pixie kom. =) Tack gumman. värmer att höra. =)



hur går allt för dig? hur gammal är hon?

kramisar.

2010-04-24 @ 10:32:14
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
natalej Skrev:

Sv: Men kan visst amma, har läst om det. Det påvekar inte mjölk-körtlarna. Det är ren myt att man inte kan amma efter en bröstoperation. Men tack, fast nej, jag är inte vacker. Har känt mig totalt misslyckad hela dagen.. :( <3

2010-04-24 @ 15:55:46
URL: http://natalej.blogg.se/
Kadri Skrev:

Men vilken söt liten. Så gullig

2010-04-24 @ 17:53:38
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: