Promenad i solen

Vi kom ut vid 11 idag och gick en promenad på nästan 3 timmar med Natalie och Kevin. Nikita sov under nästan hela promenaden. Skönt att hon än så länge sover i vagnen och inte börjar böka runt och bli arg för hon får ligga ner så länge :) Det var både rikitgt skönt i solen och när det blåste vart de kallt :) Så gick och tog av och på mig jackan hela tiden :) hehe.

Såg också André när vi gick, alltså det var en kopia av André och jag undrade vad min man gjorde där istället för att va på jobbet? Då säger Natalie "visst är han lik andré". Min reaktion blev "va? va de inte andré?" Känns lite läskigt att inte känna igen min blivande man, men han var en kopia!

Jag och Nikita skulle ta en sen eftermiddagsnap vid 19. Jag tänkte inte på det först att Nikita egentligen skulle sova för natten om 1 timme. Men hon somna för natten iaf, jag vaknade vid 20.40, väldigt skönt! Stumpen ville också sova med oss!




Blev lite trångt o sitta brevid mamma :)


Bus med mamma


Jag älskar dig min ögonsten ♥


Mys!


Jag älskar att stå upp, vill stå nästan hela tiden!
(Stumpen kelar med kameran :)


Kan testa rulla från rygg till mage då, men nej det var också jobbigt!


Kommentarer
Tova - med ny blogg Skrev:

Så söta bilder ^^

Elliot älskar också att "stå upp", hihi! Hoppas allt är fint med er och har fått in mer rutiner i vardagen osv. :)

Kramar

2010-04-15 @ 22:20:52
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: