Ny utvecklingsfas?

Ännu en kväll då Nikita inte vill sova, igår somna hon runt 21.30. Vaknar vid 6 och kan inte andas, så jag gick upp med henne och tog näsdroppar och hade henne på armen några minurter och det hjälpte som tur var. Men Nikita ville inte somna om för de, hon låg och sparkas och prata hur länge som helst. Ska hon bli en normal bebis nu som vaknar tidigt på morgonen? Hoppas jag verkligen inte! Vi somnade om och sov till 10. Det var lite lättare att gå upp då faktiskt :)

Vi satt igårkväll och kollade saker till bröllopet. Har nu fått en måttsak så jag kan ta måtten till klänningen :) Men det tråkiga är att vi kommer förmodligen få flytta fram det en månad, så vi gifter oss i Juni istället, eftersom det bara är 6 veckor kvar. Och klänningen tar 4-5 veckor. Känns lite tajt ifall nått skulle hända och dra ut på tiden. Satt hur länge som helst igår och kolla på skor. Vill inte ha för hög klack för jag vill inte bli längre än andré, men dom med kort klack är inte snygga. Får väl gå barfota ;) haha!

Gissa vem som är pappaledig men fortfarande få sova? Gud så skönt det hade varit ;) haha! Älskar min André, mest av allt! (Där ljög jag, älskar Nikita också mest av allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: