Nikita paket!

Jag lyckades få med mig André ut på promenad på ca 40 min. Men jag ville gå längre, mycket längre. Men han ville vända efter typ 200 meter :) latmask!

Nikita har haft svårt o sova ikväll också. Men hon somna själv till slut i våran säng. Hon gnällde till några gånger när hon tappat nappen men till slut somna hon. Skönt när hon somnar själv istället för att skrika sig till sömns eller somna på någon av oss. Skulle vilja att hon somna i sin säng men eftersom hon va lite gnällig så fick hon tutten i sängen, så fick hon ligga kvar där.

Nikita har fått paket som vanligt idag, hon fick paket från Goboken, och från tradera :)




2 Body och 1 pyamas i strl 68.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: