Nästan för utvilad

Idag vakna Nikita vid 7.20 så vi gick upp då och var vakna till 9. Då la jag oss i sängen så hon fick äta och vi somna till 10. Sen gick vi och la oss igen vid 11 och gick precis upp igen. Väldigt skönt, men känns som man sovit bort dagen. Men trots all sömn har jag dammat av tv och tvbänken. Negativa med den tvbänken är att den drar till sig damm så de tar 10 min efter man dammat så är de hur mycket damm på den igen!

Ni ligger Nikita och äter och sparkas och fäktar med armarna, skit kul tycker hon :)

Kommentarer
Fru Evelina Skrev:

Haha jag vet hur du menar, jag hatar egentligen att sova för länge... Men ibland behövs det! Man får ju ta vara på sömnen som småbarnsförälder även om bebisarna sover bra om natten.



Många kramar

2010-04-06 @ 13:12:31
URL: http://happilyeverafter.se
Thakock Skrev:

Haha, men ibland behöver man sova helt enkelt! =D

2010-04-06 @ 16:43:58
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: