Min starka tjej!

Och så ett skrytinlägg! Ja nästan iaf, klart man blir stolt som förälder när ens älskling gör nått nytt! :)

Hon har blivit väldigt stark i nacken och håller upp huvudet nästan hela tiden, ibland behöver hon ta en liten paus. Men hon har blivit riktigt stadig, tycker jag iaf. Förut när vi satt på golvet och lekte skulle hon ställa sig upp hela tiden, och även när hon står är hon stadig, hon behöver inte mycket att luta sig mot :) Hon satte sig upp själv, hon halvlåg ner mot mig mellan mina ben och spände upp kroppen så hon satt utan stöd! Det var kanske 5 sekunder men hon va väldigt stadig och had jätte bra balans! Min duktiga flicka, går inte förklara hur mycket jag älskar dig!
Jag lyckades inte få någon bra bild, men fram med kameran fort blev de :)



Här sitter hon helt själv, koncentration på hög nivå ;)


Hon håller på att tappa balansen så hon lutar sig mot mitt ben! Innan hon lutar sig bakåt för att vila för att sen sätta sig igen :)


Snuff när hon lutar sig tillbaka igen :)


Och så blev hon hungrig efter träningen så smakar lite på handen :)


Kommentarer
19åriga Fru Sofia - nybliven mamma Skrev:

sv: jag tycker faktiskt inte heller de flesta nyfödda är söta, haha. Men om ens egna dotter kan man ju inte tycka något annat :)



Vad duktig nikita är då :)

2010-04-01 @ 18:56:53
URL: http://frusofia.blogg.se/
Zandra Skrev:

Svamp på tungan?

De hade Tyra med, det är vanligt.

Om det är det & du inte har medel, snacka med BVC, du ska ha sånt lila medel ;) funkar bra!

2010-04-01 @ 19:57:03
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Lisa Skrev:

Ja vi får helt enkelt vänta ut denna bebis och se vad som händer.. den kanske verkligen inte vill komma ut, så då får väl en läkare plocka ut den tillslut iaf.. Men vi gör ett försök att vänta ut den, ett tag till..



Vilken duktig liten tjej du har!

Men vad fort det går :(

Kramar!

2010-04-02 @ 10:12:52
URL: http://fliza83.blogg.se/
Sandra - gravid i v 39 Skrev:

Jag läste din blogg för flera veckor sen, men tappade sedan bort adressen, men nu har jag hittat hit igen :)

vad stor hon har blivit :)

2010-04-02 @ 20:30:14
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: