Lördag

Idag vakna jag och Nikita vid 10.10, när pappa gick upp vet jag inte men långt efter oss iaf! :) Och han klagar på att han är trött, haha :)

Sen åkte vi runt och lämna inbjudningar till dopet/bröllopet till dom som bor här, sparar några kronor på portot ;)
Sen åkte vi ner till våra kompisar där dom har sin husvagn, var riktigt skönt i solen. Nikita var smågnällig så fick dra henne i barnvagnen tills hon somna. Nikita tycker inte alls om att åka bil länge. Är hon vaken skriker hon hela tiden till hon somnar eller tills man tar upp henne. Det börja hon med igår. Det är ju så hemskt när hon skriker i bilen för jag kan inte ta upp henne när vi kör, och tårarna rinner på henne, usch min plutt!

Hon sov middag förut innan vi åkte, och hon somnade i sin säng själv! Jag känner mig jätte stolt för hon protestera knappt! Min duktiga tjej!


Så vacker unge det där är,
jag kan kolla på henne i timmar när hon sover ♥


Nikitas supersöta strumpor hon fick igår! :)


Min fina tjej i sin fina pyamas, stå, sitta, stå, sitta, stå osv.. är såå roligt tycker Nikita, hon älskar när man ställer henne upp sen får hon sätta sig ner sen stå upp igen :) Sötunge!


Efter badet idag fick Nikita en kroppsmassage, hon är helt oljig :) Vackra unge,
jag kan inte leva utan dig! ♥



Jag förstår inte vad jag gjorde inna jag fick Nikita. När hon sover hinner jag med hur mycket som helst så jag till slut kan bli uttråkad, hur mycket tid spenderade jag vid datorn förut? Usch vilket meningslöst liv! Jag förstår inte hur jag kunnat leva utan henne heller. Igår när vi gick i affärer gick jag in i en affär och andré tog med sig barnvagnen i affären mitt emot, och ju längre in i affären jag gick desto tommare kände jag mig, fick ont i hjärtat och kände mig naken, så jag vände igen och så fort jag såg vagnen blev jag lugn. Hur ska det bli när vi ska ha barnvakt första gången, jag kommer inte klara mig länge utan Nikita. Jag har inte ens varit ifrån henne mer än 5 minuter sen hon föddes. Sammanlagt är det nog 10 minuter sen hon föddes! Jag kan inte tänka mig att gå och jobba och lämna henne på dagis sen hämta henne igen efter ha jobbat 8-10 timmar, utan henne! Får väl börja jobba på dagis, så jag får jobba med henne :) haha! Och det är inte bra för henne heller att aldrig vara ifrån mig, för då när hon måste va ifrån mig kommer det bli jätte jobbigt, för oss båda!

Ikväll somnade Nikita i babygymmet, helt tyst. Hon gnällde till lite så jag gick fram och skakade en skallra så blev hon tyst igen, 2 minuter senare sov hon. Jag flyttade över henne till SIN säng och hon SOVER, hon gnällde inte ens! Åh vad stolt jag blir!! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Det börjar närma sig nu! Hur många blir ni? =)



Vad tråkigt att hon inte kan vara lugn i bilen. Man måste ju känna sig så hjälplös! =/



2010-04-25 @ 10:46:21
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Oj oj, det var många ! =D Men det blir ju jätte roligt med! Och många presenter ;D

2010-04-25 @ 11:33:09
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: