Lekdag

Idag har vi lekt och läst och myst större delen av dagen, och kameran har fått vara med mer än den brukar :)
Jag försöker lära Nikita att rulla från mage till rygg, för ligger hon på sidan kan hon rulla över själv, men ligger hon mitt på magen rullar hon inte över. Men hon kan lägga sig på sidan i magläge, så egentligen kan hon ju :)



Snart så! :)


Efter all lek blir man ju trött. La henne i vagnen så hon fick somna själv. På dagarna sover hon alltid på mig annars, och det är hur mysigt som helst men hon vaknar så fort jag lägger ifrån mig henne då. Så vill vänja henne vid att sova själv på dagen också! Men lägga henne i spjälsängen är ingen idé, hon skriker så fort man närmar sig den, skitunge! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, snart så kryper hon rundor med. ;D

2010-04-21 @ 18:37:13
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: