Låång promenad

Idag börjar dagen med för lång sovmorgon. 12.10!!! kollade jag på klockan helt nyvaken och trodde klockan va 9. Jag flög upp ur sängen och kände hur jag sovit bort hela dagen! Sen ringde viwi 2 minuter efter vi gått upp och fråga om vi ville gå en sväng så vi klädde på oss och gick och mötte Viwi. Vi gick en riktigt lång promenad och sen hem till henne för att äta massa tjockis fika. Sen gick vi en lång promenad igen fast åt andra hållet. Så idag har vi gått igenom typ hela hålan :)

Från att inte vilja sova alls, tills att sovit nästan hela dagen eftersom hon sov hela tiden i vagnen. Var vaken en liten stund hos viwi sen somna hon igen. Och var vaken 2 timmar ungefär. Sen vid 20.15 tog jag på pyamasen, gav henne mat och la henne i sängen fast hon knappt såg trött ut, jag gav henne inte ens nappen eftersom hon var tyst, hon har fortfarande inte sagt ett ljud utan har sovit sen dess. Så förhoppningsvis sover jag inte bort halva dagen i morgon. Tycker de är konstigt att jag inte vaknat någon gång innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: