Hand och fotavtryck

Jag har suttit och kollat lite hur man gör lera till gips hand och fotavtryck. Vi har gjort en hand och fot när hon var 2 månader. Men jag vill ha en hel hand och en hel fot så ska köpa gips i morgon om min älskade tillåter :)

Nikita vaknade för mat för en liten stund sen. Hon är ju så charmig. Hon bajsar aldrig sena kvällar eller nätter så hon har en nattblöja som suger åt sig kiss mer så jag slipper gå upp och byta på natten. Men ikväll när hon låg och åt och blunda så ser jag hur hon tar i och det knastrar till ordentligt i byxan. Och från att halvsova med stängda ögon till att kolla på mig med världens smile, det var nog skönt för magen :)

Tycker det är så skönt att hon har så lätt att somna om igen efter mat. Hon somnar alltid utan protest och har aldrig varit svår att lägga igen efter mat. Ja de känns så iaf men när jag tänker tillbaka vet jag att jag ibland inte fick mer än 4 timmar sömn på nätterna. Men jag har för mig om att hon har lätt att somna om efter mål men just vid 4 förut vaknade hon alltid och ville inte somna om! Skönt på ett sätt att det är förbi, men oj vad jag saknar allt. Samtidigt som jag älskar att leva just idag då hon gör allt hon kan, och samtidigt längtar jag lite tills i morgon då hon gör nått nytt som hon aldrig gjort förut.

Jag har sagt det många gånger förut och jag säger det igen, Jag ÄLSKAR att vara MAMMA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: