God natt

Jag försökte färga mitt hår förut. Har nog aldrig sett så förjävlig ut i mitt hår! Jo när jag skulle färga det från svart till blondt en gång. Då hårbotten blev vit och resten var fortfarande svart. Så jag lyckades lite skämsigt tigga till mig en ny hårfärg av andré. Han ville inte köpa någon igår egetnligen så de va pinsamt och tigga till sig en ny. Så de va till och med så illa att jag tog mössan på mig när vi åkte för att köpa en ny :) Tack hjärtat, du är den bästa!

Nikita somnade först tidigt, vid 19 somna hon vid bröstet men vakna när jag skulle lägga ner henne. Sen försökte jag söva en pratglad men trött liten tjej, vid 20 somna hon. Då passar jag på att färga håret så det blir klart innan desperate, men när jag precis börjat så vaknar hon självklart. Så pappa fick trösta, försöka ge nappen, och till slut hittade han en lösning..



Han la henne i vagnen och hon somna sött om igen, så nu ligger hon fortfarande i vagnen. Men ska försöka förflytta henne eftersom jag hörde att stumpen hoppa upp i vagnen igårkväll när vi lagt oss. Jag flög upp ur sängen när jag hörde att han var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: