God morgon

Idag vaknade Nikita på strålande humör vid 8.30, så vi låg kvar i sängen och busa och myste till efter 9. Det är skönt att ha en bebis med riktigt glatt morgonhumör så man vaknar av att hon pratar och sparkar och fäktar med armarna, men det är ju för hon är glad. Tjockisungen ville dock inte visa kameran hur glad hon var, så så fort den kom fram sluta hon le och såg allvarlig ut till jag la ner den igen, skitunge! :)


Tjockisunge!


Träna nacken på mammas mage är roligt :)



Nikita kissade typ 5 liter eller nått igårkväll när jag skulle byta blöjan. Så hon kissade ner sin fina pyamas och när jag la under en ny blöja fortsatte hon kissa, kissunge! Men det var mysigt o sova bervid henne inatt, framförallt när hon åt för då flyttade jag henne ännu närmare mig, åh så gos! :)

Kommentarer
natalej Skrev:

hihi, nu förstår jag vad du menar med att hon såg ut som en liten tjockis! :D <3

2010-04-27 @ 19:18:59
URL: http://natalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: