God morgon

Nu när solen kommer fram så tidigt vaknar den lilla damen tidigare också, men inte så konstigt :) 7.30 vakna hon idag och låg och lekte. Vi gick upp och lekte till 8.30 sen gick vi och la oss igen 1 timme. Vad skönt att jag börjar ha det så lätt att somna igen när jag varit vaken en stund, det brukade jag ha svårt med förut!

Idag är det strålande sol och redan 9 grader så idag blir det promenad. Vi ska hämta ut ett paket med skorna till bröllopet, bara bhn kvar innan jag kan ta dom rätta måtten! Usch nu blir jag nervös igen. Blir jätte nervös så fort jag tänker på bröllopet, framförallt nu när man har ett bestämmt datum! Men vad jag längtar till att få ge André ett sånt löfte, även att man inte kan veta att det kommer vara vi för resten av livet. Men jag vill spendera resten av mitt liv med honom!

Låg faktiskt igårkväll och försökte komma på nått negativt med André, det tog tid. Negativt, han snarkar, och ibland spenderar han lite för mycket tid vid datorn, men å andra sidan går han bort från datorn när jag ber honom :) sen kom jag inte på nått mer negativt med andré. Positivt finns det hur mycket som helst, snällare människa än honom finns inte. Han har världens tålamod och är jätte lugn. Försöka få honom sur tar några timmar även att jag skriker på honom och till slut vägrar prata med honom. Då kan han bli lite sur :) Nikita kunde inte få en bättre pappa och jag kommer aldrig få någon bättre än dig, för du är den bästa.
 Jag älskar dig André!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naw så gullig du är och Andre verkar vara en riktig toppen kille för dej ju! =)



sv: Ja, men min har inte tålamod att försöka sluta. Men han rökar ju inte inne och ber jag han så förösöker han inte röka när jag är i närheten...oftast... =P



Vad gott! Det passar jätte bra!

2010-04-15 @ 10:32:50
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Aha, okej. Får väl ta ett snack med honom! ;D

2010-04-15 @ 10:36:31
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: