God morgon

Klockan 9 vaknade vi idag. Eller Nikita hade nog varit vaken ett tag innan fick jag för mig om :) Nikita ville nog att vi skulle byta lakan idag, om jag säger såhär, hon hade bajs upp till armarna! Tur att jag har börjat fungera på morgonen som jag aldrig gjorde förut :) haha.

Idag är det strålande sol ute och jag vill ut nu, fast än så länge är de bara 3-4 grader så väntar ett tag :) Ska fråga Natalie om dom vill följa med mig så kanske jag kommer gå lite längre, är ju lättare o gå om man har någon att prata med :) Och André tycker nog jag är rätt jobbig när jag inte haft någon att prata med på ett tag, igår pratade jag nästan hela dagen med honom om precis allt :) Jag ringde säkert 10-20 gånger när han va på jobbet. Men jag var iaf tyst när det var desperate housewives, men jag pratade igen i reklamerna :)

Nikita är ju såå nära att rulla från mage till rygg, så nära. Men sen blir hon arg för hon inte tycker om att ligga på magen.


 Rulla då!


Dagens Nikita, också tradera fynd :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hon är så söt!



sv: Varse! =D

Testar ni så säg gärna till hur det blev! =D Om det var något i er smak!

2010-04-14 @ 17:27:17
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: