God morgon

Jag kom fram till en sak igårkväll när jag låg där och försökte sova. Det hade ju varit lättare o somna om mina 2 älsklingar kunde vara tysta när dom sov. Först ligger Nikita och låter, när hon blir tyst börjar André snarka, när han blev tyst börja Nikita. Så höll dom på väldigt länge igårkväll!

Nikita tar också väldigt mycket plats. Jag lägger henne längs in, 2 minuter senare ligger hon mot mig, jag flyttar närmare andré och ber honom till slut att flytta ut, oftast får jag svaret att han ligger så långt ut han kan. Då kollar jag åt andra hållet och den där lilla fisen tar upp halva sängen! Inte konstigt att det är trångt :)

klockan 8 vaknade min glada pigga unge, och det är okej för mig också :) Glad fast hon inte kunde ndas, så hon ville inte ens äta. Nu äter hon frukosten, och halvsover. Nu är jag trött på hennes näsa på morgonen. Så idag tog vi koksalt i näsan, vilket såklart inte va omtyckt av tösen. Sen fram med nässugen så gick det lättare o andas igen! Och när jag står där och lutan mig över hela henne som ligger på skötbädden utan blöja får jag världens smile, och direkt efter forsar det ner kiss från skötbädden :) Det kändes som typ 5 liter eller nått :) haha.

Kommentarer
Lisa Skrev:

hej gumman!

ja det är helt underbart..

vi njuter för fulla muggar här hemma!

dessutom skiner ju solen hela dagarna så man har knappt tid att sitta inne :)

det är VÄRT ALL VÄNTAN, jag LOVAR!!

hoppas att allt är super med dig/er med!

Många kramar!!!

2010-04-13 @ 15:30:36
URL: http://fliza83.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, vilken busunge! =P



Usch, snarkande karlar är inget vidare! ;D



Föresten...gå in o kolla nu ;)

2010-04-13 @ 17:51:02
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: