God kväll

Idag har Nikita varit uttråkad, jätte uttråkad. babygymmet, 5 minuter sen va de tråkigt. Sagostund inte ens 1 minut så va de tråkigt, busa, 5 minuter sen va de tråkigt. Kolla i lägenheten, 5 min sen tråkigt. Ja så va Nikita i förmiddags, och jag var trött och kom inte på nått annat för den lilla tösen. Så det var lite uttråksgnäll :)

Ikväll är jag helt slut. Har suttit och skrivit i 2 timmar, utan paus. Jag skriver ner allt som Nikita gör, man glömmer ju fortare än man tror! Och jag vill veta hur gammal hon va när hon började med allt, så har börjat skriva i ett eget anteckningsblock. Men å andra sidan så älskar jag att skriva så det gör inte så mycket :)


Nikita har bara sovit 2½ timme sammanlagt idag, så hon var trött ikväll. La henne vid 19.20 och hon somnade i sin säng själv 19.30. Lite gnäll va de men hon va nog övertrött också.

Sen har jag varit duktig och diskat, så nu är jag helt slut i kroppen och ska nog snart gå och lägga mig. Nu ska jag mumsa på broccoli som jag inte ätit på 2 dagar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: