Fredag

Idag vakna Nikita 9.30 och var som vanligt på strålande humör. Tidig morgon har hon klistrat fast sig vid min tutte, så fort den försvann börja hon suga på min arm istället, jag orkade inte leta fram någon napp så hon fick tillbaka tutten igen.

Tycker det är så hemskt, vet en här som kanske kommer avliva sin katt bara för hon är gravid igen.. tycker det är jätte hemskt! Och jag räddade faktiskt livet på både Stumpen och Nitro. Och Nitro har kommit till ett jätte bra hem. Så nu försöker jag få min man att tillåta mig att rädda den katten med kattbebisar i magen! Man kan ge bort henne eller vad som helst, men inte avliva henne bara för hon är gravid.. :(

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch vad tradigt att folk gör så. Det är mkt bättre att omplacera dom då. =/

2010-04-30 @ 11:38:00
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:



de va meningen att han skulle bo hos min mamma medans jag låg på bb men sen har han blivit kvar där, han skulle nog inte hinna få nån uppmärksamhet alls här just nu, så han har de bättre där :)



fy va hemskt me nån som ska avliva katten när den har bebisar i magen :S



kram



2010-04-30 @ 11:58:34
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: