Förkylning på g?

Jag kom ut på en promenad på 50 minuter sen, skönt men kallt! Jag trodde de skulle va varmare än va de va så jag tog ingen jacka, och det ångra jag! Så fort jag kom hem kom den sprängande huvudvärken och jag kände i hela kroppen att jag är påväg att få feber. Så jag drack mycket vatten, tog 2 huvudvärkstabletter och har precis ätit apelsiner och känner mig redan bättre! Hoppas det hjälper för skulle verkligen inte vilja bli sjuk och smitta mitt hjärta!


Så här mysiga mornar har vi ofta nu för tiden, underbart!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Du får ta på dej ordentligt! Inte kul att vara sjuk!



sv: BLoggen tackar ;D

2010-04-01 @ 17:41:39
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: