För ett år sen

Startade min graviditet med Nikita. I morgon är det ett år sen jag fick missfall, och jag är såå glad över det annars hade jag ju inte haft Nikita! :)

Vi startade dagen med mys och bus i sängen vid 9.30 och efter 9 någongång gick vi upp. Nu ligger Nikita och leker på egen hand i babygymmet. Ja en stund iaf sen blev det tråkigt så nu sitter hon här och gnäller istället. Hon var nog trött redan, testade lägga ner henne i sängen med nappen så blev hon tyst. Tog visst låång tid att skriva detta :) haha.

Jag saknar min man, han tog långledigt och va hemma från fredag - tisdag, så nu känns de tomt utan honom ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Fick du tidigt missfall eller?

2010-04-28 @ 18:16:49
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: