Efterkontroll

Idag var vi på efterkontrollen för att se så allt var som de ska och sätta in spiral. Hon gjorde inte direkt någon undersökning utan satte bara in spiralen, men hon såg väl kanske att det var normalt. Jag var skitnervös för hon säger att det gör ondare än mensvärk och är mensvärksliknande smärta. Så jag gick värdens flash back när man låg där med värkar och föreställde mig den smärtan. Jag kände ingenting :) haha. Fick lite mensvärk ett tag senare men inte farligt! Men jag får gnälla för jag har inte haft mensvärk på snart 1 år :)

Idag har jag varit nere på byn och köpte gips så idag blev det mer avtryck. Blev dock inte alls som jag ville, hennes händer gjorde inte som jag ville, så det blev 2 fötter istället. Sen gjorde jag en till tavla lite senare med 2 händer och 1 fot på. Så får väl se hur det blir.

Vi har också gått en promenad med min mamma och dom 2 yngsta barnen cykla. Så vi gick en sväng men inte alls lika långt som jag och viwi gick igår! Skulle gått en sväng med natta idag också, men de tror jag inte mina ben orkar idag :)

Har även hunnit med att diska och dammsuga! Och det hade jag gjort innan klockan va 10, känns skönt!




Idag är vi båda 2 rosa :)

Handen är väldigt god, alltid handen i munnen.
Inte konstigt att det var så svårt att få en bra hand :)


Kommentarer
Janina Skrev:

Va söt hon är =) Ja, det där med handen känner jag igen... Vincent är ständigt kladdig om händerna :P Det är gott o tugga på sina små händer hihi.

2010-04-08 @ 18:42:39
URL: http://janinajohansson.blogg.se/
Thakock Skrev:

Hur länge håller spiralen då?

2010-04-08 @ 19:05:30
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Naaaw, Leona suger också jämt på sin hand :D



Har din mens kommit igång än?

Det har min... :(

2010-04-09 @ 12:28:36
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: