Duktig!

Jag och Nikita tog en långpromenad på ca 2 timmar i värmen, så skönt! Det var då 13 grader i skuggan, nu är det 15 grader i skuggan, underbart!! Jag är helt slut i mina ben efter all promenad men det är samtidigt så skönt, då vet jag att jag iaf gjort nått :)

Jag samlade sen ork när Nikita somnade nästa gång och tog tag i den där monsterdisken som stått sen helgen.. Tog även tag i alla enorma dammråttor överallt! Förstår inte hur det kan bli så mycket damm på så kort tid. Så nu har vi det rent och fint hemma igen, känns väldigt mycket bättre. Men det var jobbigt och dammsuga hallen och köket, iaf när man har en överdrivet mammig bebis som jag har, så fick sätta henne i bärselen, trodde min rygg skulle gå av. Hon väger nog närmare 6 kg nu skulle jag chansa på :)

Inte bara jag som är duktig idag, André är iväg och spelar innebandy och rör på fläsket :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahah, härligt! Berätta hur det gick sen. =D

2010-04-16 @ 07:15:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
Lisa Skrev:

hej gumman!



låter som du hade en bra dag igår iaf :) känns skönt när man får så mkt vettigt gjort!

man mår så bra i kroppen efteråt med :)



idag skiner solen här..

så vi tänkte ta oss en tur på en marknad här i närheten!

passa på medan solen är framme..

hoppas att du/ni får en bra dag!



kramar!!

2010-04-16 @ 09:31:09
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: