Bröllopsplaneringar

Här händer det grejer, idag har jag verkligen spenderat nästan hela dagen till bröllopsplanering. Jag har skrivit inbjudankorten, har ungefär hälften kvar. Jag har ringt runt till frisörer, och självklart är dom jag får tag på fullbokade och inte kan den 5 Juni, så nu ska Andrés mamma fixa mitt hår. Mycket bättre, och mycket billigare. Jag har även hittat löshår på tradera för 155 kr med frakt, men den här gången frågade jag André snällt med hundögon, och han kunde inte riktigt säga nej då ;) haha.

Jag har också räknat och räknat på vad allt kommer kosta, och visst håller budgeten än så länge! Det bästa är att vi har inte så mycket som vi behöver spara, utan har det mesta! Skönt det, så slipper vi stressa över hur vi ska få ihop ekonomin till bröllopet och dopet!

Till Nikita är allt redan färdigt, hon kommer ha min dopklänning som jag döptes i och de där söta hårbandet med en rosett på :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Oj oj, här går det fort!



Vad blir det för mat då?

2010-04-14 @ 16:27:31
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: