Bildinlägg

Jag måste sluta tänka på att det finns dom som verkar tycka det är okej att röka även att det skadar sitt barn, jag förstår helt enkelt inte!


Nikita låg och sov på mig igårkväll.
Var längesen hon låg så sist!

Mysunge! Låg så idag också!


Nikita 2 veckor, vad liten hon var! ♥
Såhär låg hon alltid den första månaden!


Nikitas tänder har kliat..


Och kliat..


Och kliat. Hon höll på att bita sönder min tumme. Lilla snuff ♥
Sen skrek hon jätte mycket, så som hon skriker när hon får ont så hon hade nog ont också, älskade plutt :( Vill inte att du ska ha ont,
vill inte att nått illa ska hända dig.
Och i morgon blir det 3 månaders sprutorna.. nej jag vill inte! :(


Jag kan inte förstå att denna vackra saken är min dotter. Att hon levt i mig i så många månader, att jag och André skapat henne. Att det där verkligen är min dotter, min för resten av livet. Aldrig kommer nått hända dig, jag kommer alltid finnas där, alltid!
Du är den mest älskade bebisen i världen!


Kommentarer
Thakock Skrev:

vilken gullunge! Och fy vad avundsjuk jag blir! Hoppas jag med får en så söt dotter eller son! =)



Naw, syns det några tänder än?

2010-04-19 @ 12:57:33
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: