Bilder (c)



Idag var vi och kollade på lägenhet. Vi skulle kollat på 2 stycken men den ena var fortfarande så stökig så vi skulle få kolla på den nästa vecka. Det är 2½ lägenheter båda 2, ser ut som en liten 3a men blir billigare. Så Nikita kommer få ett eget rum, ungefär lagom tills jag ska försöka vänja henne vid att sova hela nätter, så får se om hon får flytta in i sitt rum direkt eller om hon får bo i vårat rum ett tag till :)

Vi har också beställt ringen nu, vi har varit och kollat på blommor, jag hittade en helt underbar som jag vill ha, får se vad priset säger om den! :) Sen beställde vi också klipptid, fick en tid dagen innan så det var ju bra!

Sen har vi fått testa på att vara 4 barnsföräldrar, haha. Nej men va barnvakt åt mina småsyskon och fick natta dom, men idag var dom faktiskt duktiga och lyssnade för en gångs skull. Dom sitter också som hökar när Nikita är ledsen, ska äta eller när hon ska byta blöjan. Dom trycker verkigen ner huvudet i blöjan också! :)

Igår upptäckte Nikita sina fötter, hon satt upp i mitt knä så tog hon tag i sin fot. Men jag tror inte hon riktigt förstog att de va hennes fot. Hon försöker inte greppa än, men får hon nått i handen tar hon tag. Så snart kommer hon nog försöka greppa saker. Jobbiga mamma försöker träna hela tiden och håller fram spännande leksaker hela tiden och för hennes händer till leksaken men nej :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Fina bilder! =D



Vad kul med ny lägenhet! Alltid kul att komma till något nytt!



Vad bra att allt flyter på! =)

2010-04-28 @ 07:33:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: