bilder


Vadå lik sin far ;)
(Nej jag lyckas aldrig få en bild på André utan en telefon i handen, haha!)



Jag och min stoora bebis. Hon har ju växt massor på en natt! Vad är det här?
Så fort vet hon att hon inte får växa så nu förstår jag inte riktigt vad hon håller på med ;)



Mitt hjärta just nu, vackraste ungen i världen! ♥


Prästen tyckte jag var väldigt ung, först sa hon att vi va unga sen kolla hon på pappret och sa men du är ju riktigt ung, bara 21! :) Fast jag har ju inte fyllt 21 än, fyller i oktober så ett tag kvar. Hon frågade också hur det kändes o va mamma, och jag kan inte säga annat än att det är helt underbart! Att bli mamma är ju det bästa jag gjort i mitt liv :)

Min vikt, jag förstår ingenting. Jag vill inte gå ner i vikt men jag fortsätter och fortsätter gå ner i vikt! Jag har nu gått ner 18 kg på 3 månader. Innan graviditeten vägde jag 61kg, lagom tyckte jag, sen när jag blev gravid gick jag ner till 57kg eftersom jag inte kunde äta, sen gick jag upp till 74kg, och nu är jag nere på 56kg. Jag vill bara äta nyttigare, jag vill inte gå ner i vikt för de, men det verkar inte min kropp förstå! :)



Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

så fina bilder =) stor hon blivit, hur gammal?

nää men flytande alvedon som man bara smörjer in =) det hjälpte kevin, nu kör vi med ipren till han. bitringar kasta han bara iväg ;P

skönt att det hjälper lite iaf . kramis

2010-04-26 @ 09:53:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: