Ännu en kväll

Då min älskade inte vill sova! Hon totalvägrar, men hon är inte gnällig eller så utan ligger med stoora ögon och pratar med allt hon får syn på. Vid 21 la vi henne vid tv för att se om hon blev tröttare. Hon fick tutten men låg mest och drog huvudet bakåt med tutten i munnen, vilket gör svinont! Så jag tog ut tutten för att visa att så får man inte göra, hon gör lika dant efter en liten stund, tog ut tutten och sen drog hon faktiskt inte bak huvudet med tutten i munnen, utan släppte den och drog huvudet bakåt istället. Skit kul tyckte hon som verkligen inte ville sova! Vid 22 lyckades jag få henne att somna, utan nappen inatt också!


Ja som ni ser så har hon vänt sig på sidan. André skulle fram och ge pigga Nikita nappen och frågar mig om jag la henne på sidan, springer fram och kollar så ligger hon såhär :) (hon ska egentligen ligga med huvudet till höger på bilden)
älskade unge!


Länge sen jag tog kort på min fina snutt så här är han :) Mamma älskar dig Stump!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Duktig tös ju. =)



sv: Aha, men det är ju super! =)

2010-04-09 @ 11:26:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: