3 månaders sprutan avklarat!

Nu är det äntligen över. Det där va de mest smärtsamma jag varit med om! Den där psykiska smärtan jag kände i hela kroppen blev fyskisk smärta i bröstet! När hon skrek av att hon fick ont så hon ville jag typ slå till henne som gav sprutan. Den smärtan var värre än en förlossning! Jag önskade att hon skulle sticka sprutan i mig istället för henne! Tog på henne stora pösiga kläder så inget skulle sitta åt på henne!


Min snuttis plutt, jag älskar dig så det gör ont!


Men hon är lika glad ändå!


Och ett litet plåster på låret :(

Än så länge har hon ingen feber eller så, så jag hoppas verkligen hon slipper!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Naw, stackars liten!



Och stackars dej! Kan inte vara kul att höra sin dotter skrika så!



2010-04-19 @ 17:42:46
URL: http://briadlover.blogg.se/
Tova Skrev:

Åh, jag håller verkligen med dig i de orden, jag trodde inte det skulle göra så ont I MIG när lillen fick sprutan. ville nästan gråta själv när man hörde hans förtvivlade skrik... :(



Ja, visst är det skönt att saker och ting känns lite mer "lättsamma" nu. Tycker också det är skönare att gå ut nu med vagnen och så där, man lär sig tajma in allt liksom :) och jag ammar för fullt, tycker t.o.m. det är skönt nu! Hihi.

2010-04-19 @ 21:41:51
URL: http://trasslet.se
Louise Skrev:

Känner igen mig i dina ord.

Leona fick sin 3 månaders vaccination i tisdags.

Hon skulle få en spruta i varje lår.

Jag var på väg att börja gråta när sköterskan på BVC gjorde ordning sprutorna, blev alldeles tjock i halsen när jag pratade.

Sköterskan sa det är vanligt att mammor tycker det är jobbigt.

Men det blev så jobbigt att jag var tvungen att gå ut och be min sambo gå in, för jag hade garanterat börjat gråta när hon fått sprutorna, tycker det är skitjobbigt när hon har ont :(

2010-04-23 @ 14:23:23
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: