Vaccination

Nu har jag vaccinerat mig mot svininfluensan, men är riktigt nervös för att det ska hända bebisen nått. Men får väl tänka att om det skulle hända nått, hade det ändå hänt om jag blivit smittad. Känner inte av några biverkningar direkt, har varit jätte trött och hängig hela dagen men tror det beror på för lite sömn och ansträngt mig mer än jag brukar. Idag har andrés familj varit här och firat mig, fick 2 biobiljetter, så gulliga dom är :)
Nu står jag och lagar mat, blev potatismos och köttbullar idag också, min favorit :) Vi har köpt massa gott till ikväll, vilka tjockisar vi är. Vi tar tag i det sen när jag inte är gravid längre, inte så lätt för andré o gå ner i vikt när jag äter hela tiden. Så sen kan vi gå ner tillsammans, om jag går upp för mycket i vikt.


Hoppas ni haft en bra dag. Kram

Kommentarer
Marlene - Mamma till Ned Skrev:

Hoppas att du inte får några biverkningar :)

Själv skulle jag ALDRIG vaccinera mig, eftersom jag ammar.. Gud vet vad där är i det vaccinet. Skulle aldrig riskera att något hände med min lille skatt! <3

Ha en fin söndag.. Kram

2009-11-01 @ 10:57:19
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: