Städa, städa, städa

Efter maten fick jag hjälp med disken, och andré torkade också av i köket, så nu är köket också helt färdigt. Känns som vi städat jätte länge, men det blir ju många pauser. Älsklingen är duktig och börjar dammsuga nu, men jag behöver en liten paus, och vi kan ju inte dammsuga och skura golven samtidigt.
Kom på att idag är ju min sista dag som tonåring, jeei. Och det känns inget speciellt. Visst kan gå in på systemet, o köpa.. alkoholfritt som jag kan göra på ica :) Hade nog tyckt det var mer speciellt och fylla 20 om jag inte var gravid. Tror heller inte att någon kommer be mig köpa ut, kommer jag inte göra även om någon ber mig, men dom flesta vet hur lat jag är. Jag kan gå ut och gå med andré, men då tar vi bilen till skogen. Vi tar alltid biler när vi åker och handlar fast vi bort centralt så det är inte många meter till affären. Sen när bebis kommer vill jag va ute mer både för att få motion och för att bebis ska få frisk luft. Har tjatat på andré att vi ska sluta ta bilen till affären, men nu har vi ju blivit så bortskämda så nu känns det jobbigare om vi ska gå. Sen brukar jag också komma på nått mer jag är sugen på precis när vi kommit från affären. Oj blev ett längre inlägg än jag hade planerat, bäst jag går och hjälper min älskade nu.

Tack för hjälpen älsklingen, älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: