Sovmorgon

Vi tog en lång sovmorgon idag, om man inte skulle ställa om klockan idag skulle den va 11.45 tror jag andré sa. Så vi båda två sov väl ca 12 timmar inatt, skönt. Bäst o passa på när man kan sova för sen blir det nog mindre sovstunder, men det är det ju helt klart värt.

Vi har precis ätit frukost framför tv:n tillsammans, mys. Nu sitter andré o kollar på krigsfilm, jag hatar krigsfilmer och han älskar dom :) men jag fick ju iaf ha datorn, hehe.

Idag blir det lugnt, vi har inget planerat. Ska nog försöka få andré o följa med ut o gå, för det behöver vi. Han har gått upp mer av graviditeten än vad jag har än så länge, min lilla tjockis. Skulle va skönt och få motion och frisk luft så en promenad skadar ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: