Pust

Nu är jag nästan klar med städningen, men med alla förvärkar fick jag ta många pauser. Har varit effektiv idag, både städat här hemma och i bloggen. Disken är kvar, men den får andré ta, sen har jag dammsugning och skura golven kvar, men dammsugningen ger jag nog också bort till andré. Får så ont i ryggen och massa förvärkar när jag dammsuger men inte när jag skurar golven som är ungefär samma rörelser? Imorgon blir det fullt hus här. Först kommer Sandra på morgonen för att fira mig, sen kommer pappa, sen kommer min bror Joakim och sist kommer min andra bror, och någon gång där emellan kommer mamma. Och alla kommer komma på olika tider. Sen ska jag också ner till bm i morgon, så blir fullt upp hela dagen :)

Nu kom robert förbi och lämna chanell, jag lovar det finns ingen jobbigare hund än henne, stackars mig :) Hon vill verkligen jämnt ligga bakom ryggen, så hon försöker knöla sig emellan min rygg och stolen, men hon lyckades inte så bra, så hon gick iväg och lekte med Stumpen istället.


Jag älskar dig min snutt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: