Promenad

Efter vi ätit lyckades jag få älsklingen med ut och gå, men vi gick inte alls långt, var för läskigt med dimman i skogen i mörkret så vi vände igen. Vi skulle hämta chanell ( andrés mammas hund ) och ta henne till Natalie och Robert som ställde upp att vara hundvakt för det ville inte jag vara. Jag är ingen hund människa, jag är en kattmänniska, dom är mycket bättre för dom sköter sig själva. Man behöver inte ha koll på när dom ska ha mat och man behöver inte gå ut och gå med dom flera gånger om dagen, och katter är väldigt mycket mysigare, det är min åsikt. Vi stannade hos Natalie och Robert en stund och spela en omgång chicago idag igen, helt otroligt att vi lyckades idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: