Min graviditet so far

Tänkte uppdatera om hur min graviditet har varit tills nu.
vi blev gravida på andra försöket, vi fick missfall månaden innan så när jag blev gravid nu vågade vi inte hoppas, vi gjorde därför aldrig något graviditetstest, jo hos barnmoskan när jag gick in i vecka 16. Men då var vi redan säkra på att jag var gravid.
Jag har haft en väldigt bra graviditet och mått väldigt bra.
I början mådde jag illa i ca 4 veckor sen gick det över, och jag var så trött hela tiden, annars mådde jag bra, ja fick gå upp o kissa ca 2 ggr per natt också, men det är det ju värt :)
den 28 augusti var det dags för ultraljud, så spännande. Då var jag i vecka 17+3, samma dag kände jag första sparken.
17+3
Dom här två fina bilderna fick vi med oss hem :)

kan ju visa också hur min mage har växt från vecka till vecka :)

vecka 14+0
15+0
16+0
17+0
18+3
19+0
20+0
21+0
22+0
23+0
24+0
25+0






Kommentarer
Fru Evelina Skrev:

åh vad mysigt att läsa! härligt att allt har gått så bra! måste ha varit jobbigt med missfallet, men man får kanske försöka tänka att det skedde av en anledning.



kram!

2009-10-22 @ 16:17:21
URL: http://happilyeverafter.se
Therese Skrev:

Tack:) Ja,stor är den och växer gör den fortfarande. Roligt att se hur mycket din mage förändrats också, börjar hända saker nu:)



Märks att jag fått barn innan. Denna gången kom magen redan i v 10:)Inte så kul när de listade ut det på jobbet innan jag ville säga nåt.



Trevlig helg!

2009-10-23 @ 07:24:55
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: