Min dag

Idag har varit en helt underbar dag, bästa födelsedagen på väldigt länge. Va jätte kul o träffa familjen. Min bror Fredrik och hans flickvän Tessan har jag inte träffat sen innan sommarn, Jocke träffade jag för någon månad sen och pappa träffade jag också innan sommaren sist. Så hade saknat dom väldigt mycket.
Nu sitter vi och kollar på idol, sen blir det nog sängen. Vi är så trötta idag så vi båda två håller på att somna framför tv.
Lite bilder från idag.
Tack mina nära och kära för en helt underbar dag ♥


Sandra♥


Jag och Pappa, vi kollar på bilderna från ul.


Jag och min stora bror ♥


Fredrik och Tessan ♥


Tessan, Mamma och Joakim ♥


Oh, du är så snygg !! älskar dig snyggo ♥


Fina tårtan som Fredde och Tessan tog med sig, riktigt god ! :)


Tack mina nära och kära för en helt underbar dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: