Min älskade Stumpen

Skulle nog kunna skriva hur mycket som helst om min älskade katt, men tror ingen skulle orka läsa det, inte ens jag själv. Stumpen flyttade in hos oss juli 2007. Hans namn fick han för att han inte har någon svans utan bara en liten stump, han föddes så och hans pappa hade inte heller någon svans. André sa det kommer inte in någon j*vla katt här när jag sa att jag ville ha katt, men sen va det en vän till oss som var allergisk och pga flytt till mindre kunde dom inte ha kvar Stumpen, så det blev tal om att avliva honom och det kunde jag inte tillåta, så vi testade ha honom i en vecka och det gick hur bra som helst, nu skulle andré också sakna honom om han försvann :) Nu har jag börjat prata om att jag vill ha en kattunge också, och andré tror att han har nått att säga till om men jag får alltid som jag vill ( min lilla egoist :) men får nog lugna mig lite innan jag skaffar kattbebis tills våran bebis blivit lite större.
Har nog hur mycket bilder som helst på Stumpen, han är ju min bebis trots att han blev 7 år i sommras, börjar bli en gammal gubbe ♥




Här ligger älsklingen och sover med chanell ( andrés mammas hund ) mellan benen och Stumpen brevid, så mysigt :)


Chanell sitter i fönstret och Stumpen ligger på bordet :)

Bästaste katten som finns, mamma älskar dig pojken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: