Min älskade andré

Eftersom jag inte har något att göra tänkte jag skriva om min älskade andré.
Min stora kärlek och min bästa vän.
Vi träffades första gången i singelbacken i kisa vintern 2006-2007 och jag tänkte direkt att honom vill jag ha, men trodde aldrig att han skulle vilja ha mig med tanke på åldersskillnaden ( jag var 17 och andré 26 ). Vi träffades några gånger men alltid var det folk med. Sen fredagen den 11 maj 2007 hade andré fest i sin lägenhet, så jag och eliin gick dit och drack lite öl och andré håller på med en annan tjej men säger till mig att jag är jätte söt och sånt, ( när tjejen han håller på med sitter brevid ). Veckan efter den 18 maj hade andré fest igen. Jag hade precis varit på fest i linköping och när jag kommer till kisa var jag så röksugen så ringer en som jag aldrig pratar med annars, som var hos andré så jag gick dit. André ligger i sängen och är tjurig över nått så jag går dit och kramar honom sen blir jag kvar i sängen, 2 dagar senare flyttar jag dit massa saker och sen dess har vi till och från varit sambos. Den 16 april 2009, jag gick in i duschen och andré kommer in, ställer sig på knä med kläderna på ( blir asså väldigt blöt ) och frågar om jag vill förlova mig med honom, jag blev så förvånad och ville egentligen bara skrika JAA men jag var tyst hur länge som helst så stackars älsklingen blev jätte blöt innan jag svarar :) Så den 18 maj 2009 förlovade vi oss, Vi fick ju den bästa förlovningspresenten, blev ju gravid några dagar innan fast det visste vi inte då :)




Första bilden på oss november/december 2007



JulKärlek 2007



Mina älskade pojkar oktober 2009



Den här söta bilden på mina älskade pojkar kommer jag inte ihåg när den togs.


Dom här 2 & ½ åren tillsammans har varit dom bästa i mitt liv, framförallt nu sen vi förlovade oss har allt varit helt perfekt. Finns ingen annan än dig för mig, du känner mig bättre än vad jag själv gör. Och du står ut med mig när jag får mina dampryck. Du klagar inte när du får åka och handla igen när vi precis kommit innanför dörren och kommer precis från affären. Du försörjer mig så jag kan köpa det jag vill ha för mina pengar, och nu när jag inte har någon inkomst ger du mig pengar så jag kan hanlda det jag vill ha, ingen annan skulle göra något sånt, du är den underbaraste som finns, är så glad över att du är min. Jag älskar dig, tack för att du finns i mitt liv finaste du ♥
Det är du som är kärlek !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: