Lördagsmys

Vi fick något att göra idag ändå. Mormor och morfar var här för att fira mig och min syster som fyller 2 dagar före mig, blir ju 20 på fredag :) redan! Fick lite pengar och ett oljeljus, som luktar väldigt gott, fint var det också.


Nu sitter jag och färgar håret blondt, det var ca 6 månader sen jag färga det sist så hade ju en väldigt fin utväxt. får väl se hur det blir sen. ikväll blir det nog lugnt, ska försöka få andré att kolla på film med mig i soffan och inte från datorn, han är ju en liten nörd. Helt otroligt att jag lyckades få datorn nu ett tag, men han kommer nog snart och "ska bara kolla en sak" som tar ungefär 30 minuter så oftast får han datorn då istället :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: