kväller

Kul, skrev nyss ett långt inlägg men sen krångla internet och då försvann allt, så den här gången ska jag kopiera innan jag sparar.

Vi kommer nog gå och lägga oss snart, klockan skulle ju egentligen vara snart 23 och det brukar vara min gräns för att gå och lägga mig. Trots den långa sovmorgonen idag är jag fruktansvärt trött som vanligt. Stackars andré fick springa ner till statoil precis när vi kom innanför dörren, blev akut sugen på cuba cola så det fick han springa ner och köpa. Fast det är inte så långt till statoil ca 50 m. Kan se honom genom fönstret, hehe.

Vi kom precis hem efter en mysspelomgång chicago hos Natalej, Robert och Kevin. Det händer ju tyvärr inte lika ofta längre att vi spelar kort vi 4 vilket är synd. Det är typ enda gången vi 4 gör något tillsammans förutom kollar på tv och film. Våra pojkar är väl inte så mycket för att spela kort heller, men idag fick dom allt ställa upp för nu var det riktigt länge sen vi spela kort sist. Dom skulle väl hellre sitta vid datorn dom små nördarna :)

Nu är helgen snart slut, och vad fort det har gått. Men det gör det iofs varje helg nu för tiden känns det som, är väl för jag tycker det är så skönt att ha andré hemma, framförallt på morgonen, sover mycket bättre med honom i sängen och brukar nästan jämnt vakna när han går upp, brukar vara svårt att somna om då. Går snart in i en ny vecka igen, det var ju inte alls länge sen sist. Men helgerna går jätte fort och från tisdag till fredag är det inte så långt emellan, så när helgen är slut så är det snart en ny vecka igen.

Nu kom älsklingen hem med min cola, så nu ska jag kolla på film och dricka cola. Ska fortsätta kolla på Love actually som går på 3an. Får väl se om den är bra, har sett lite av den nu men hänger väl inte riktigt med men kanske fattar mer om jag sätter mig ner och kollar på den :)

 



Hoppas ni haft en underbar helg. Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: