kväll hos oss

Lyckades faktiskt få älsklingen att kolla på 2 filmer med mig i soffan ( med några avbrott för att kolla datorn ) men mysigt var det iaf. Vi såg Meet the Parents och Meet the Fockers, hittade dom billigt så jag fick köpa dom och andré köpte 2 andra filmer.

Håret blev väl bättre än jag trodde, det blev blondt iaf så ja de får duga, blir väl aldrig helt nöjd med mitt hår så därför orkar jag inte bry mig så mycket om det faktiskt, hehe :)

Nu är det snart sängen för min del iaf, är ju så fruktansvärt trött nu när jag är gravid, och ändå sover jag 10-12 timmar varje natt med bara ett toalettbesök mitt i natten, skönt det.



Kommentarer
Fru Evelina Skrev:

vad härligt att du får sova så bra! det har jag inte gjort sen tiiidigt i graviditeten så man saknar sömn en hel del haha :-)



hoppas du får en bra söndag!



kram

2009-10-25 @ 09:30:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: