God morgon

äntligen fredag, fast tiden går ändå väldigt snabbt. Ska bli så skönt o komma iväg en sväng idag, och jag älskar dom gångerna vi åker in till stan för då gör vi något tillsammans. Det händer ju inte lika ofta längre eftersom andré jobbar hela dagarna och är trött när han kommer hem. Så på helgerna vill han helst bara vila upp sig men det tycker inte jag han ska göra :)
När jag gick upp i morse ligger Stumpen och myser och jag måste ju bara ta kort såklart ( han ligger med ena tassen upp i luften :)


och igår kväll låg han och myste o höll om mig, det va så gulligt för det har han aldrig gjort förut, min lilla älskling.



Hoppas ni får en underbar fredag!


Kommentarer
Fru Evelina Skrev:

hihi lilla missen känner nog att det är en bebis därinne :-) mys!



kram

2009-10-23 @ 10:38:06
URL: http://happilyeverafter.se
charlotte gravid vecka 25 Skrev:

hehe, ja han känner nog det för han har varit mycket mysigare sen jag vart gravid :)

kram

2009-10-23 @ 11:14:37
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: